You are here: Home > Üldine > Suvi, suvi! Ehk kuidas võtta suvest maksimum ja mitte avastada sügisel, et osa kooliaasta tööd on olematu.

Suvi, suvi! Ehk kuidas võtta suvest maksimum ja mitte avastada sügisel, et osa kooliaasta tööd on olematu.

Suvi-ilus, päikeseline ja soe.

Ideaalne puhkamiseks! Kuid mitte ainult….

Suvel on ka treenimisel suuri plusse külmema aja ees:

Esiteks soojus.
Soe temperatuur õues tähendab soojasid lihaseid, mis omakorda tähendab, et venitusteks ja harjutusteks pole vaja eraldi soojendada.
Seega – suuremad tüdrukud võiksid vahelduseks rannas lesimisele balletielemente harjutada ja miks mitte hulka kadedaid pilke saada neilt, kellel need oskused puuduvad 😉 .
(Muide, osad Venemaa balletikoolidki käivad koos soojal maal puhkamas: harjutades-rannas hüppeid ja venituss ning saalis klassikat.)

Pisemad stuudiolapsed võiksid koos emme-issiga harjutada venitamist(Aga siis ikka ja ainult õieti) ja vees üles-alla hüppamist, mis pikendab ja tugevdab lihaseid.

Teiseks: vesi. Vesi on ideaalne võimalus end treenida nii, et lihased on tugevad, aga ka pikad ja venitatud. Ujumine ja kõik muud veeprotseduurid on baleriinidele väga soovitavad.
Samuti on soovituslik  harjutada üles-alla hüppeid pihani vees-hoiab liigeseid, samas annab piisava lisakoormuse lihastele.(Võimalik teha seda edukalt näiteks mängides vees sõpradega palli).

Kolmandaks soe liiv : Automaatne  jalatalla massash koos sügavsoojendusega.

 

Ka hüppenöör ja kummilint võiksid olla pisikeste ja natuke suuremate baleriinide vihmase päeva osaks.

Ehk siis: Ärge unustage teha kasvõi paar korda nädalas treeningharjutusi. Muidu avastate septembrikuus, et selle asemel, et saaks treeningutega edasi minna, tuleb hakata kõigepealt saavutama sama taset, mis suve lõpus.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Leave a Reply

//